uppdatering :)

Inte skrivit på länge :/
Dagarna på lovet har mest förflutit i Tv spel med Kaka :D<3
Och vart på stan och nördat med massa folk X'D

Mått väldigt bra fram till nyår då jag började sjunka igen >< Men nu mår jag väll okej.
Så en månad av glädje och väldigt lite självmordstankar och syn och röst hallucinationer. Ingen psykos heller för den delen :D.
1 månad sen och 5 dar sen jag kom ut från psyket.
Hoppas verkligen inte jag måste börja om från ruta 1 igen. Pallar fan inte det.
Mina föräldrar är jätteoroliga att jag ska falla ner i självmordsträsket igen.

1 år sen jag tog min överdos. Fett stolt att jag inte har gjort det sen dess.

nu orkar jag inte skriva mer XD

c ya // Dorina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0