Nytt jävla år

Nytt år 2010
Nya tag
Nya drömmar
Nya nedgångar
Nya sorger
Ny glädje

Jag vill verkligen att detta ska bli ett bra år utan så mycket motgångar.
Men livet blir aldrig som man vill.



Mitt nyår sög verkligen....satt och kolla på film hela jävla nyår.
Följde med dom till klockstapeln och kolla på fyrverkerier.
Dom tyckte det va kul med fyverkerier men jag stod bara tyst och kollade ner i marken.

Minndes dom sämsta stunderna som var för exakt ett år sen.
Tog en överdos på nyår förra året.
Men jag vaknade och åkte hem från festen.

Några dagar efter nyår tog jag en till överdos och hamna på sjukhus.

Inga bra minnen från början på förra året alls.

Nytt år och nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0