Allt och inget

Jag är tillbaka på ruta 1
Allt har kommit tillbaka nu.
Blackouts, rösterna har blivit sjukt mycket starkare, jag ser saker igen. Och mina "taktila hallucinationer" som dom kallar det kommer biland. med det menas att jag känner saker och ser saker som rör sig under min hud på armarna.

Jag har kommit fram till att jag är besatt av blod. Jag älskar smaken av blod.
Sitter ofta och biter mig i läppen så det blöder. Bara för blodets skull.
Sen sväller ju läppen upp och gör ont, men det är sånt man får leva med...

På Torsdag ska jag till psykläkaren igen.
Förhoppningsvis höjer han dosen igen. Nu går jag på 600 mg Seroquel. Sen knaprar jag Lamictal, propavan, imovan och dricker flytande theralen.

Här hemma är det lungt.
Fast fått reda på att vi har ganksa mycket radon i mitt rum och i källaren överhuvudtaget.
Jag röker, har astma och nu har jag en massa radon i mitt rum.

Vi har alltid haft radon men det har blivit mer, antagligen för att det är sämre ventelering på vintern eftersom det är så kallt. och mina fönster är precis över marken och snön ligger precis under så det blir ju sjukt kallt av snön ><

Nu dampar pappa på att jag inte sover, så måste lägga mig :(


Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0