Mitt andra hem :)

Nu sitter jag i västerhaninge på Haningehemmet aka kortis.

Har varit och handlat med personalen och har ätit Tacos till middag :) Mums mums.

Imorrn ska vi antagligen till Brandbergen eller Årsta och spela bowling :D

Ska vara här till på söndag eftermiddag.
På söndag åker jag och mamma från Sverige i 2 dygn :D

Köpenhamn here i come :D

Idag var det sista dagen på praktiken :(
Kommer sakna det som fan ><
Isblomma, Elvira, kardemumma, Bacon och Mattias.

Isblomma och Elvira är dom två kor som är på fäboden på skansen.
kardemumma är en av getterna.
Bacon och mattias är två grisar som finns på lillskansen.

Bilder kommer upp på min bilddagbok.

BrommaFlickan.bilddagboken.se


lägger upp ett inlägg snart igen. antagligen imorrn..


natti natti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0