Kaoset regerar

Jag vet inte vad jag vill med mitt liv.
Allt är bara i en enda röra.
Får panik för att inte medicinen hjälper. kommer väll börja självmedicinera snart.
Ångesten jagar mig dag som natt. Brukar vakna med panik på nätterna och känner hur ångesten bultar innefrån.

Jag håller inte koll på datumet eller vilken dag det är. Vet bara att det är år 2010.
Jag känner inte att jag behöver veta vilken dag det eller vilket datum. det är ju bara att fråga i värsta fall.

Jag tror jag har förlorat mina känslor.
Känner mig helt tom innuti.
Pappa har svårt att hantera mig och när han inte vet vad han ska göra så börjar han skrika.
Men jag bryr mig inte längre. Allt är likgilltigt. Det spelar ingen roll hur mycket dom skriker eller vad dom hotar med att ta bort från mig.
Fick inte gå ut på hela helgen med det brydde jag mig inte om. hade ändå inget att göra och tänkte att jag skulle ligga hela dagen i sängen.
Men så blev det inte. Föräldrarna bokstavligen drog upp mig ur sängen och tvingade mig att äta frukost.



Har även skrivit klart ansökan till Ågesta Folkhögskola och ska skicka in det så fort jag får tag på ett frimärke.
Tycker deras ansökan va jobbig. Måste skriva om varför jag vill söka in. skulle skriva kort men skrev en hel sida ><
Dom måste även ha med betyg. Skickade in 9.ans betyg och gymnasiets betyg hitills. får se vad dom säger om dom XD

i gymnasiet hade jag g i dom flesta ämnena men nu har jag nog inte ett enda betyg. Har ju inte fått betygen för höstterminen.

Sen va någon tvungen att skriva på som inte va släkt med mig så jag terrade mina grannar mittemot så deras föräldrar fick skriva på ^.^

Nu orkar jag inte skriva mer men lär komma ett till blogginlägg snart :)

Kaoset regerar....

pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0