Lol

Dagen:
Vaknade, gick upp åt frukost.
klädde på mig kläder.
gick till skolan. va där till halv 11 kom på att jag glömt en sak hemma så åkte hem. la mig på sängen och skulle vila lite bara och somnade och vaknade vid halv 2 XD då var det bara att stressa tilllbaka till skolan ><

Efter skolan åkte jag, Elinore, janine och eva till haga parken och plockade mossa, kottar, grenar...allt möjligt^.^
Sen efter det bar det hem till Elinore och koll apå 2 and a half men (stavning), äta varma mackor och äta glass :D massa mys:)

nu sitter jag hemma i sängen med datan i högsta hugg och skriver som om jag vore besatt XD
snart blir det till att sova. ska bara få bilderna från rikard :)

puss, knull hjärtegull

Kommentarer
Postat av: Elle

Mohahaha! xD det var skojj! ;P stooora pinnen liksom! ;D

2009-12-10 @ 16:03:07
URL: http://cites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0