Dagen

Dagen:
Vaknade, kunde inte gå var så jävla snurrig....igen><
La mig i sängen igen och missade nästan tiden till behandlaren så fick boka om tiden till senare på dagen.
Efter jag lyckats släpa mig till behandlaren åkte jag hem och kollade på ice age 3 :D
Sen drog jag till stan och fick en mössa av nån snubbe XD massa skön mössa ^.^

Nu sitter jag här och beundrar designen på min blogg som Elinore fixa...så jävla snygg den är nu :D Tack <3

Imorrn blir det nog skola om jag kan stå upp när jag går upp. ^.^


börjar tro att jag är gravid :S

Kommentarer
Postat av: Elle

Haha Det vart sjukt snyggt! ;D haha

Nej men shiit! :S haru kollat dig?? :O

2009-12-10 @ 19:51:52
URL: http://cites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0