hmm?

Vad ska man göra när allt man tänker på är döden?
Vad ska man göra när rösterna vägrar att tystna?

Jag är isolerad i min bubbla.
Instängd i ingentinget.

Vet inte hur jag ska ta mig ur det...
Senast det var såhär svårt i ingentinget så tog jag till rakbladen och tabletter.

Det va länge sen och jag känner nu att jag håller på att falla tillbaka till det gamla.
Inlåst på psyket och massa mediciner.
Är det så mitt liv kommer se ut? Om det inte tar en vändning.

Inte varit på psyket på ca 3 månader. Det senaste året har jag varit inne ca 1 gång i månaden.

Jag kämpar men får ingen luft och börjar få mer och mer panik.


Tågspår älskade tågspår

Kommentarer
Postat av: natuz

Du kommer inte bli frisk av dig själv om du inte får vård. Varför kan inte en psykolog hjälpa dig? Du blir inte hjälpt i längden av att åka in å ut. Be dom hjälpa dig.

2010-02-14 @ 08:40:38
Postat av: Mïmmmí

Hej Johanna. Jag vet inte varför du mår så dåligt (vad det bottnar sig i). Men på något vis måste då få hjälp. Jag vet inte hur bra psykologerna på psyket är. Men på något vis måste du få tillbaka livsgnistan igen Johanna. För livet är fan underbart. Å livet är vad man gör det till. Du är huvudpersonen i ditt egna liv, du kan få det till att bli bättre. Men du behöver såklart hjälp och push på vägen.

Men glöm aldrig att du är värdefull och att du har personer som bryr sig om dig. Du ska se att du kommer rida ut vågen en vacker dag. Du måste bara hitta din våg först!



kram!!! /Mimmi från Korsfest

2010-03-01 @ 23:27:22
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0