Min söta väktare<3

hehe det va länge sen jag skrev här ^.^
Men det har inte hänt så mycket :/

men nu händer det saker.
Träffade min underbara väktare Tommy idag. jag åkte till han jobb och satt och nördade musik och prata en massa :)
Och det blev även en hel del kyssar och hångel ....fuckyeah XD

Och den 2 juni tar jag studenten :D shit känns konstigt att inte ha någon obligatorisk skolgång ^.^men ska bli skönt. fast jag kommer behöva plugga upp betygen på sommarlovet >< ska ha praktik på bålsta veterinärklinik och på universitet så kommer ungefär ha 4 vekor ledigt eller nått ^.^ men det ska bli kul :) när jag gjort praktiken kommer jag få betyg i djursjukvård iallfall och sen vet jag inte vart dom två egenvalda veckorna går under för ämne XD men men.

Nu sitter jag här och ska snart sova :) Men fan vad ensamt det är :(
saknar min söta väktare.....

Till min söta väktare:


Jag känner mig trygg i dina armar.
Jag känner lycka när jag får känna dina läppar mot mina.
Varje gång du ser in i mina ögon och ler smälter jag.
Saknar dig som fan redan fast det bara va 2 timmar sen vi sågs.

längtar tills nästa gång jag får träffa dig igen.

Du är underbar <333


bilden är på mig och sötaste :DMys på sötnos jobb :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0