allt och inget

Tjo ^.^
inte skrivit på länge för har inte haft något intressant att skriva om XD

Det händer inte spec mycket i mitt liv just nu. Ska träffa en snubbe imorrn som är väktare X) nom nom

På torsdag blir det nog till att dra till matty och på fredag ska jag sova hos niklas XD sjukt länge sen man träffade niklas^.^

Jag har börjat skärpa mig i skolan, tack vare min Pa Nilla <3
Har antagligen betyg i svenska B och i djursjukvård men då ska jag bara göra min praltik på en djurklinik som antagligen kommer bli under sommarlovet :/ men det är sånt man får ta XD

Har även 3 prov och en inlämning i religion som läraren ville att jag skulle göra nu på påsklovet >< fick allting i fredags och kommer verkligen inte hinna plugga till det nu. det är ju bara tre dar kvar på mitt lov >< Sen blir det praktik ^.^
Så kommer kanske få tenta av det i agusti eoch plugga under sommaren eller alternativt gå på komvux om jag inte kommer in på Ågesta :)

Nu ska jag gå och röka kvällsciggen och sen krypa ner i sängen och sova. ska fan upp halv 7 imorrn XD


pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0