Dagen!

Dagen:
har varit och spelat bowling med kortis.
Jag slutade på 100 poäng och dom andra slutade på över 200 poäng.

När vi skulle hem åt vi lunch på donken i länna eller lenna, vet inte hur det stavas XD

Efter det åkte vi till willys och handlade mat och jag köpte 4 block som jag kan skriva dikter i :)

Ikväll såg vi på The rocky horror picture show. Den ÄGDE!! as random och skumm.

Nu ska jag ut och röka och sen sova lite tror jag eller sätta mig och skriva lite.

förövrigt poeter.se suger.....jag har tydligen lagt till mig på stödmedlemskap. vilket jag inte alls fick välja när jag skapade mitt konto >< så nu har jag skickat ett mejl till dom och frågat^.^ Hoppas som fan att jag inte behöver betala för någonting jag inte ens valt att betala ><

gaah damp damp damp.


aja natti natti och pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0