Moster<3

Nu sitter jag hos min underbara moster Gun :D
vi har ätit på vietnamesisk restaurang. Massa gott XD

Dagen :

Vaknade hemma med Malin <3
Åt frukost och sen kolla tv och äta popcorn X)
Sen somna jag och vaknade 14.45 XD jag som tänkte vara inne i stan kl 14.30 jag e så bra XD

Blev till att göra sig i ordning och dra in till stan senare istället XD

Jag och Malin skilldes åt i Karlberg och åkte jag vidare in till stan :)

men det va bara 2 pers där som jag inte ens kände men pratade lite med :)
Dom hade spärrat av plattan för att hindra irak demonstrationerna och istället stod dom på trappan och skrek på poliserna XP lite underhållande:P

Sen gick jag till pendeln och satt på perrongen i 30 min. var lite tidig så hoppade över 2 tåg.
Väl i kallhäll satte jag mig och väntade på moster och vi åkte och åt på en vietnamesisk restaurang(stavning?)

Efter vi hade ätit satte vi oss och rökte utanför och då kom det en gubbe som jag glömt namnet på. Han satte sig och pratade om att han jobbade med sluta röka grejjs. Han hade tydligen vart med på fråga doktorn på tv XD

Nu sitter jag hos moster och har druckit vin och rökt en massa :D <3 älskar min moster hon är en massa snäll :)


Snart blir det till att lägga sig :( ska upp 7 imorrn och åka till skolan ><' börjar 8.15. plus att det e skolfotto oxå så måste fixa mig innan XD vill ju iallafall bli nogorlunda bra på det sista skolfottot :P

Hela veckan som kommer ska vi jobba med Djurexpot >< så jävla jobbigt det kommer bli. typ 8-15 varje dag X) kommer inte orka. sen får vi ju ingen kompensation för det heller. måndagen efter djurexpo helgen börjar praktiken  döööööö. vill inte ha praktik på djursjukhus. jag hatar nålar och när jag ser blod vill jag bara skära;__;

Natti natti och sov så gott <333


Såhär ful e jag XD


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0