Dåligt mående

2 veckor sen jag skrev.....inte orkat. skriver på bdb istället


Jag faller och faller.
Jag klättrar och klättrar

när ska det här få ett slut?

ja kan inte hålla på såhär längre. Jag måste bli stadigare. Minsta lilla sak gör att jag faller.


Och min andra värld vägrar lämna mig ifred heller.
Det är bara ett enda mörker där, rakblad, ångest, alkohol.

Jag försöker bara kompensera mitt dåliga mående med alkohol och det funkar inte.
Försöker kompensera mitt dåliga mående med att få ut ångest med blodet från såren jag skär upp.

Jag flyr och flyr. Min behandlare säger att jag måste sluta fly, men vet inte hur.....


Kommer jag ge upp eller komemr jag kämpa. Just nu vill jag kämpa men jag orkar inte mer. Det får ju aldrig ett slut....


fuck



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0