jadu...

jadu... vettefan vad jag ska skriva nu :P men måste ju uppdatera ;)
dagarna går och kommer.
Jag va ute och "tågluffade" med Elinore ida. Vi åkte till Bålsta och tillbaka XD
Vi var även i Solna Centrum :)


men jag har ännu inte fått svar på vem som skrev det där " du är ful...vi har sett dej" Nån har kommenterat "sorry det va jag" men från anonymt...hur fan ska jag då veta vem det är ><

pallar inte med folk ibland :/

Imorrn är det dagen innan julafton...har fan inte fattat att tiden går så snabbt. Tyckte det va alldeles nyss som jag mötte kaka när hon kom hem från turkiet.
Ett jävla halvår har gått!!! vart fan tar tiden vägen?

det som är bra med att tiden går fort är att jag snart blir 20....Systemet!!! ohjä

nu orkar jag inte skriva mer :P

c ya

Kommentarer
Postat av: Pelle

Wohoo! tågluffa och solna is the shiit! ;D

Och att kolla på jungelboken parodier! hahahaha XD

2009-12-22 @ 22:24:50
URL: http://cited.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi äger <33

2009-12-27 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0