Inte min dag...

Morgonen började bra...gick upp och gjorde frukost till päronen innan dom vaknade.
När jag väl börjat med frukosten började allt gå snett......Spillde ut kaffe pulver över golvet.
Var påväg att elda upp saker på bordet...tände ett stearinljus och helt plötsligt ramla det av ljushållaren.
Efter frukost började jag prata med pappa om att mitt kort inte funkade....vi gick ner och kollade på hembanken...låg 300 kr back.
så pappa fick sätta in pengar på mitt konto så jag är räddad iallafall.

Nyss kollade jag igenom vad jag hade köpt och då visar det sig att jag råkat betala in 2 ggr till student möss grejjen.
Så inte konstigt att jag gick back.
Ringde dom nyss och självklart har dom semester ><

jag är duktig jag lovar XD

Snart blir det Rissne och hämta ut pappas mediciner och sen till drottningholm och gå runt ^.^


sen stan och lulla runt...men nu kan jag inte köpa nått på mellandags rea:n eftersom jag inte har några pengar...måste vänta tills efter nyår ><

FAIL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0