Borta

Inte skrivit på länge för legat på sjukhus i 2 veckor :/

Du förstörde mitt liv.
Du tog min själ och rev sönder den i småbitar.
Du trampade på mitt såkallade liv.

Du förstörde mig, men jag kan ändå inte sluta sakna dig><
Jag har aldrig slutat älska dig. Men samtidigt hatar jag dig så att det gör ont.


Varje gång jag gör mig illa tänker jag......om du var här så skulle du skratta och spotta på mig...men jag förtjänar fan inte att må bra.
Du var mitt allt och jag kommer aldrig sluta älska dig, hur jävla elak du än var. hur mycket skit du än pratade om mig med andra.

Jag kommer aldrig glömma dig ;__;

Kommentarer
Postat av: hannah

heej du vem är det till? och det kommer bli bra gumman <33

2009-12-08 @ 21:04:10
URL: http://xemorockx.bolgspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0